Polityka prywatności

Polityka prywatności

Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych z siedzibą we Wrocławiu dokłada najwyższej staranności w zakresie ochrony prywatności osób, które korzystają z serwisu www.doipip.wroc.pl.

Ustanowiliśmy Politykę Prywatności, w której dowiesz się jakie kroki podejmujemy dla zapewnienia rzetelności i transparentności przetwarzania danych osobowych, jakich standardów przestrzegamy i w jakim zakresie zbieramy i dokonujemy działań na danych osobowych. Wiemy, że tylko dokładna informacja o działaniach podejmowanych na danych osobowych pozwoli Tobie nam zaufać i korzystać w pełni z możliwości naszego serwisu.

Zanim skorzystasz z serwisu w jakiejkolwiek formie, zapoznaj się z pełną treścią niniejszej Polityki. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się
z nami korzystając z danych kontaktowych podanych poniżej.

Chcemy Ciebie zapewnić, że nasz serwis www.doipip.wroc.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. O plikach cookies napiszemy trochę więcej w dalszej części Polityki prywatności.

Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych

Administratorem danych przetwarzanych za pomocą serwisu www.doipip.wroc.pl oraz w związku z zadaniami spoczywającymi na Dolnośląskiej Okręgowej Izbie Pielęgniarek i Położnych oraz Dolnośląskiej Okręgowej Radzie Pielęgniarek i Położnych jest Dolnośląska Okręgowe Izby Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu, z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław, NIP: 896-10-03-222, REGON: 931019823, tel. +48 71 333 57 02, e-mail: info@doipip.wroc.pl –
dalej zwana DOIPiP.

Współadministratorami danych przetwarzanych w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na DOIPiP oraz NIPiP polegającego na wykonywaniu zadań samorządu pielęgniarek
i położnych na obszarze działania DOIPIP, w tym m.in. prowadzenia centralnego rejestru pielęgniarek i położnych oraz organizacji krajowych i okręgowych zjazdów pielęgniarek
i położnych są:

1.Dolnośląska Okręgowe Izby Pielęgniarek i Położnych, z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław, NIP: 896-10-03-222, REGON: 931019823,
tel. +48 71 333 57 02, e-mail: info@doipip.wroc.pl – dalej zwana DOIPiP;

2.Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Pory 78 lok. 10
02-757 Warszawa, NIP: 526-10-32-094 REGON: 010001339, tel. +48 22 327 61 61 – dalej zwana NIPiP.

 

W DOIPiP został powołany Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą adresu e-mail: iod@doipip.wroc.pl oraz w biurze Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych, mieszczącym się we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 50. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej DOIPiP w zakładce „Kontakt.”

 

W NIPiP powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych ul. Pory 78 lok. 10, 02-757 Warszawa, adres e-mail: iod@nipip.pl. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej NIPiP w zakładce „RODO”.

 

Poniżej znajduje się kilka ważnych definicji, z którymi warto się zapoznać.

Dane Osobowe. To dane o Tobie, zbierane za pośrednictwem serwisu oraz przetwarzane przez Dolnośląską Okręgową Izbę Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu;

Administrator danych – administratorem danych jest każda osoba fizyczną lub prawna, organ publiczny, bądź inna jednostka lub podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi administratorami ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych. W naszym przypadku administratorem danych jest Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu.

Współadministratorzy danych – Dolnośląska Okręgowe Izby Pielęgniarek i Położnych, z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław, NIP: 896-10-03-222, REGON: 931019823,
tel. +48 71 333 57 02, e-mail: info@doipip.wroc.pl – dalej zwana DOIPiP;

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Pory 78 lok. 10
02- 757 Warszawa, NIP: 526-10-32-094 REGON: 010001339, tel. +48 22 327 61 61 – dalej zwana NIPiP.

DORPiP – Dolnośląska Okręgowa Rada Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu z siedzibą przy
ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław;

DOIPiP – Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu z siedzibą przy
ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław, która jest także podmiotem zarządzającym serwisem www.doipip.wroc.pl;

IOD – Inspektor Ochrony Danych jest to osoba, która w naszym imieniu czuwa nad tym, aby dane były prawidłowo przetwarzane i do której możesz zwrócić się z pytaniami odnośnie Twoich danych osobowych. Polityka. Właśnie ją czytasz. To zbiór zasad, reguł oraz naszych doświadczeń dotyczących przetwarzania danych osobowych;

Przetwarzanie. To dokonywane przez nas operacje na danych osobowych. Przez przetwarzanie rozumiemy czynności takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych osobowych, a zwłaszcza te operacje, które prowadzą do przeprowadzenia dla Ciebie skutecznej transakcji zakupu biletów bądź usprawniają kontakt między nami;

RODO Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO – polski skrót) – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

Kiedy i w jakim celu przetwarzamy dane osobowe

Gdy chcesz być na bieżąco.

Jeśli nie chcesz przeoczyć ważnego wydarzenia lub istotnej informacji dotyczącej działalności Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu możesz zapisać się do „Newslettera” i podać tam adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter”.

Gdy masz pytania.

Za pomocą znajdujących się na stronie adresów mailowych możesz się z nami skontaktować. Oczywiście to jakie informacje przekażesz nam w mailu zależy tylko od Ciebie.

Gdy potrzebujesz złożyć wniosek, deklarację.

Wnioski oraz deklaracje dostępne są w wersji do pobrania. Po wypełnieniu możesz je przesłać do nas mailem lub przynieść bezpośrednio do Biura DOIPiP we Wrocławiu.

Inne cele przetwarzania danych.

Komunikacja z członkiem samorządu pielęgniarek i położnych (e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji), wysyłanie biuletynu Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych oraz innych informacji i materiałów przesyłanych przez Dolnośląską Okręgową Izbę Pielęgniarek
i Położnych lub Naczelną Izbę Pielęgniarek i Położnych

Wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na DOIPiP oraz NIPiP polegającego na wykonywaniu zadań samorządu pielęgniarek i położnych na obszarze działania DOIPIP, w szczególności:

  1. stwierdzenie/przyznanie prawa wykonywania zawodu albo ograniczonego prawa wykonywania zawodu,
  2. prowadzenie przez DORPiP rejestru pielęgniarek i rejestru położnych,
  3. prowadzenie przez NRPiP Centralnego Rejestru Pielęgniarek i Położnych,
  4. wydawanie zaświadczeń,
  5. prowadzenie postępowań w zakresie odpowiedzialności zawodowej,
  6. organizowania krajowych i okręgowych zjazdów pielęgniarek i położnych, naczelnych i okręgowych rad, posiedzeń komisji/zespołów roboczych działających przy DOIPiP oraz przy NRPiP, komisji/zespołów/rad powołanych przez organy administracji publicznej, Rady programowej Magazynu Pielęgniarki i Położnej, przyznawania odznaczeń,
  7. wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym i w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

Dane osobowe przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporządzenie”) oraz innymi przepisami szczególnymi, tj. Ustawą z dnia 01 lipca 2011 r. o samorządzie pielęgniarek i położnych oraz Ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej 

 

Wycofanie zgody

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgodę można wycofać pisząc na adres iod@doipip.wroc.pl lub bezpośrednio w siedzibie DOIPiP we Wrocławiu lub pisemnie na adres ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław. W przypadku Newslettera wycofanie zgody możliwe jest poprzez kliknięcie przycisku „Wypisz się” pod formularzem Newsletter.

Skutkiem nie udzielenia lub cofnięcia zgody jest brak możliwości wykonania zadań, które realizowane są na podstawie udzielonej zgody.

Wymóg podania danych.

W niektórych przypadkach podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest konieczne do realizacji zadań samorządu pielęgniarek i położnych na obszarze działania DOIPiP, w szczególności do:

  1. stwierdzenia/przyznania prawa wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza/ /położnej/położnego, ograniczenia prawa wykonywania zawodu,
  2. dokonania wpisu i aktualizacji danych w okręgowym rejestrze pielęgniarek/położnych,
  3. wydawanie zaświadczeń,
  4. przyjmowania oświadczeń od Ciebie,
  5. prowadzenie postępowań w zakresie odpowiedzialności zawodowej.

W przypadku numeru telefonu i adresu e-mail podanie tych danych jest dobrowolne i nie wpływa na wykonanie pozostałych celów przetwarzania. Niepodanie jednak tych danych, skutkuje niemożliwością kontaktowania się z Tobą, wysyłania do Ciebie Newsletter-a DOIPiP ani biuletynów i innych informacji i materiałów przesyłanych przez Dolnośląską Okręgową Izbę Pielęgniarek i Położnych lub Naczelną Izbę Pielęgniarek i Położnych.

 Jak długo przetwarzamy Twoje dane.

Twoje dane takie jak adres e-mail, które przetwarzamy dla potrzeb wysyłki Newslettera będziemy przechowywać do czasu, aż wycofasz swoją zgodę. W pozostałych przypadkach dane będziemy przetwarzać w czasie rozpatrywania Twojej sprawy oraz w okresie wymaganym przez przepisy prawa. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres:

  1. 15 lat od dnia wygaśnięcia prawa wykonywania zawodu.
  2. w przypadku adresu e-mail, numeru telefonu do 15 lat od dnia wygaśnięcia prawa wykonywania zawodu bądź wcześniej w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Komu przekazujemy dane.

Przekazane DORPiP dane osobowe nie są udostępniane, sprzedawane ani użyczane podmiotom trzecim, chyba że dzieje się to w przypadku:

  1. wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą;
  2. przekazania danych uprawnionym organom na podstawie przepisów prawa.

Twoje dane mogą być udostępniane przez DOIPiP oraz NIPiP podmiotom i organom, którym DOIPiP oraz NIPiP są zobowiązane lub upoważnione udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od DOIPiP i NIPiP danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa m.in.:

  1. Władzom, organom lub organizacjom państwa członkowskiego Unii Europejskiej informacje niezbędne do uznania kwalifikacji oraz do celów świadczenia transgranicznej opieki zdrowotnej.
  2. Do systemu informacji w ochronie zdrowia, o którym mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r.
    o systemie informacji w ochronie zdrowia.
  3. Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych udostępnia informacje, o których mowa w art. 44 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i w ramach informacji publicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  4. Ministerstwu Zdrowia, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Kancelarii Sejmu RP, Kancelarii Senatu RP, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia oraz podmiotom realizującym usługi hotelarskie/konferencyjne.
  5. Podmiotom które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora DOIPIP lub NIPIP.

Przekazywanie danych do Państw trzecich.

Twoich danych nie przekazujemy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.

Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Twoje prawa.

Pamiętaj, że to Ty decydujesz o zakresie i celu przetwarzania, dlatego chcemy żebyś wiedział, iż przysługuje Tobie prawo:

  • dostępu do danych oraz otrzymanie ich kopii. Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, masz prawo:
  1. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych,
  2. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską,
  3. jeśli będzie to możliwe technicznie, także uzyskać kopię swoich danych osobowych.
  • do sprostowania (poprawiania) danych. Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Możesz tego dokonać samodzielnie w zakładce Ustawienia (Prywatność).

W odniesieniu do pozostałych danych osobowych masz prawo żądać od nas sprostowania tych danych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne);

  • do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) – jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Twoje dane możesz żądać, abyśmy je usunęli. Masz prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
  1. wycofałeś określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane
    w oparciu o Twoją zgodę;
  2. Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub,
    w których były przetwarzane;
  3. wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych;
  4. wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu prowadzenia statystyki korzystania z Serwisu i badania satysfakcji, a sprzeciw został uznany za zasadny;
  5. Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.

Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail oraz historię aplikacji, które to dane zachowujemy dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z naszych usług.

  • ograniczenia przetwarzania danych – możesz żądasz, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli Twoim zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Twój temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie, lub nie chcesz, żebyśmy je usunęli, bo są Ci potrzebne di ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub na czas wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych w następujących przypadkach:
  1. gdy kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas ograniczymy ich wykorzystanie na czas potrzebny nam do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych;
  2. gdy przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych zażądasz ograniczenia ich wykorzystania;
  3. gdy Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których je zebraliśmy lub wykorzystywaliśmy, ale są one potrzebne Tobie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  4. gdy wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na Twoją szczególną sytuację – ochrona Twoich interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizujemy, przetwarzając Twoje dane osobowe.
  • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa -zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw;
  • do przenoszenia danych – masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanzym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, np. CSV, dane osobowe Ciebie dotyczące, które nam dostarczyłeś na podstawie Twojej zgody. Możesz też zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego. Możesz zgłaszać do nas skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących Ci uprawnień. Jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie lub innego organu nadzorczego.

Pamiętaj, że w każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Ciebie żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą.

Jak możesz domagać się realizacji przez nas swoich praw.

Wszelkie żądania w powyższych kwestiach możesz wnieść kontaktując się z nami – dane kontaktowe do nas znajdziesz w punkcie „Kto jest administratorem Twoich danych osobowych” (powyżej). Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, występujesz do nas
z żądaniem, spełniamy to żądanie albo odmawiamy jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu miesiąca, spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Cię uprzednio
o zamierzonym przedłużeniu terminu.

Twoje dane są z nami bezpieczne.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dlatego stosujemy bardzo wysokie zabezpieczenia oraz zachowujemy poufność wszelkich przekazanych informacji. Jednym
z elementów naszych zabezpieczeń jest polityka bezpieczeństwa, którą przyjęliśmy oraz sumiennie stosujemy. Wypełniamy także wszystkie obowiązki spoczywające na nas jako na administratorze danych osobowych, a wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zaś z RODO.

Cookies (Ciasteczka) oraz adres IP.

Chcemy udoskonalać nasz serwis, ułatwić korzystanie z niego oraz jak najlepiej dopasować go do Twoich potrzeb, dlatego poza dobrowolnie podanymi przez Ciebie informacjami korzystamy
z ciasteczek (pliki cookies).

Pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Serwis wykorzystuje dwa typy plików cookies:

  • Cookies sesyjne (session cookies): są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych
    z urządzenia użytkownika.
  • Cookies trwałe/stałe (persistent cookies): są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika.

Ze względu na specyfikę ciasteczek dzielimy je na są następujące rodzaje plików cookie:

  • niezbędne pliki cookie – umożliwiają nam przeglądanie strony oraz korzystanie z jej funkcji. Mogą to być pliki uwierzytelniające czy zapewniające bezpieczeństwo.

 

  • statystyczne pliki cookie – pomagają właścicielom stron internetowych zrozumieć,
    w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

 

  • marketingowe pliki cookie – to pliki zorientowane na działania promocyjne i to dzięki nim jest możliwe targetowanie reklam dostosowanych do użytkownika, a także mierzenie wdrażanych kampanii reklamowych.

Niezbędne pliki cookies są przetwarzane przez administratora na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora oraz użytkowników. Pozostałe pliki cookie są przetwarzane na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody.

Przy wejściu po raz pierwszy do serwisu https://www.doipip.wroc.pl/ ukazuje się informacja
o plikach cookie (u dołu strony).  W tym miejscu Masz możliwość wyboru na użycie jakich rodzajów plików cookie wyrażasz zgodę.

Dodatkowo w dowolnej chwili możesz wycofać Swoją zgodę bądź dowolnie zmienić swoje preferencje, klikając widget cookie widniejący na każdej stronie (w jej lewym dolnym rogu)
a następnie zmieniając ustawienia w ukazującym się banerze.

Ponadto domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka) zezwala na obsługę plików cookie na urządzeniu użytkownika, na którym jest uruchomiona. W większości przypadków oprogramowanie w tym zakresie można skonfigurować samodzielnie w tym między innymi wymusić automatyczne blokownie plików cookie. Kwestie związane z konfiguracją sposobu obsługi plików cookie znajdują się w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowe). Należy mieć na uwadze, że ustawienia ograniczeń w stosunku do obsługi plików cookie mogą mieć wpływ na działanie niektórych funkcjonalności serwisu.

 

Odnośniki do innych stron internetowych.

Strona www.doipip.wroc.pl może zawierać odnośniki do innych stron internetowych, które są własnością oraz są prowadzone przez niezależne jednostki. Jednostki te mogą mieć własną politykę prywatności, z którą należy się zapoznać. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za praktyki dotyczące prywatności ani za usługi na stronach innych jednostek.

Aktualizacja Polityki.

W związku z potrzebami, jakie mogą wyniknąć z rozwoju oferowanych przez nas usług albo zmian regulacyjnych, uprawnieni jesteśmy do zmiany Polityki. Zalecamy częste sprawdzanie tej strony i odwoływanie się do daty ostatniej modyfikacji powyżej.

Back to Top
Skip to content